joi, 10 decembrie 2009

Photoshop tutorial: Cum sa schimbi culoarea ochilor







1.Deschidem poza cu persoana careia vrem sa-i schimbam ochii. Am ales o poza direct cu un ochi, cat mai clara, pentru a intelege mai bine.


*Daca vrei sa o folosesti si tu, click dreapta pe ea - Save.. - selecteaza locatia - OK. Apoi din Photoshop: File - Open - selecteaza imaginea - OK.

2.Selectam unealta Brush Tool (tasta B) si alegem setarile:



3.Urmeaza sa selectam suprafata ochiului pentru ca mai apoi sa ii schimba culoarea.
Apasam tasta Q pentru a activa Quick Mask, si coloram deasupra ochiului.


4.Apasa tasta Q pentru a iesi din Quick Mask, apoi de sus Select - Inverse (CTRL + SHIFT + I) pentru a selecta doar ce ai colorat mai devreme ( pentru a inversa selectia ).


5.Alege o unealta de selectie - apasa tasta M (Rectangular Marquee Tool de exemplu), click dreapta in scena si selecteaza Layer Via Copy.

6.De sus : Image - Adjustements - Hue/Saturation.. (CTRL + U), bifeaza Colorize si muta acele cursoare pentru a schimba culoarea.


Imaginea finala:


Succes!

3 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare tutorialul tau simplu si eficient,

Catalin spunea...

salut, poti pune un tutorial cu retusarea fetei , pt. ca am vazut cateva pe youtube dar sunt foarte rapide si nu am priceput ma nimic. Din tutorialele tale am invata ceva, asa ca te rog daca poti sa pui unul despre retusarea pieli. Multumesc . Catalin

Catalin spunea...

....mai nimic.....am invatat....scuze pt.de scriere tip messenger m-am grabit tare